sevdakalin Herkese çok teşekkür ederim 6 nisanda cinsiyeti tam belli olacak inşallah 2 oğluşum var Allah’ın izniyle önce sağlıklık ve hayırlısı olmak üzere inşallah bi kızımda olur😊 cinsiyeti öğrendiğimde insalllah sizinlede paylaşacağım 🥲🥹
sevdakalin Elisa0110 bn gittimcinsiyetini öğrenmek için bebişim poposunu döndüğü için bütürlü blli olmadı cinsiyeti bi kaç hafta sonra bklım inşallah gösterir🥲
sevdakalin champanne yok göstermedi Kndini bebiş ama doktor kesin kız diyo bn tam emin olamadım bütürlü😁🤭