senaninannesi_ Kızlar bugün kontrolüm vardı 28 haftalık bebeğim şuan kafası yukarıda çok erken doğum riski var doktorum 32 haftayı bitirsek iyidir diyor rahim perdem vardı o alındı doktor diyor ki dönmesi çok zor pek yeri yok takılabilir içeride dedi dönmezse sezeryan olur dönerse normal doğum olur bebeği nasıl döndürebilirim bi fikri olan varmı size biraz erken gelebilir ama benim rahim ağzı yetmezliğim oluştu heran doğum başlayabilir Lütfen fikri olan hanımlar bana taktik verin
Aylaa123 senaninannesi_ riskiniz varmıs bence döndürmek için bir çabaya girmeyin egzersiz vs yapmayın kaş yaparken göz çıkarırsınız bebeğiniz nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin sezaryende öcü değil sonuçta oda bir doğum şekli .
kvsr1603 senaninannesi_ daha erken doğum başlayınca da dönebilir hareket kısıtlılığınız yoksa egzersiz yapabilirsiniz ancak erken doğum riski varsa yatıyorsunuz sürekli sanırım
orhismommmmmm senaninannesi_ aşkım bende 28 haftalığım dün doktora gittim benımde bebenın kafası yukarda dedi böyle olursa sezeryan dedi ama çok çabuk değişebiiyömus
semahayall senaninannesi_ bende de perde var , 28+3 teyim , bence döndürmek için vs hiçbir şey yapmayın , uzanın ve içerde kalabildiği kadar kalsın
senaninannesi_ semahayall ben perdeyi aldırmıştım zaten doktorum da işte dönebilir ama takılabilir de demişti
hollyymollyy Doktorunuzun yönlendirmelerine göre hareket edin, ilkel yöntem denemek gibi bi şey sizin durumunuzda aşırı mantıksız. Bebek sezeryanla gelmek isterse öyle gelir, yeter ki sağlıkla gelsin yanii
senaninannesi_ aminezeliha inşaAllah yapıcam bunu benim kuzenim de sureler dinlettim dönmesi niyetiyle demişti
semahayall senaninannesi_ iyi de ne saçma iş miş o , madem takılacak perdenin alınmasının ne anlamı kalıyor ki , perde alındıysa nereye takılacak ki bu bebek , sağlıkla gelsin inşallah vaktini bekler 🙏🏻
Havin49_ senaninannesi_ erken doğum riski olan birine yürü diyen doktor da ilk defa görüyorum alttaki arkadaşın dediği gibi zaten rşsklisin bide hareket edip çocuğunun canını tehlikete mi atacaksın sırf normal doğum olsun diye sezeryan öcü değil çok doğru demiş
papatyama senaninannesi_ merhaba, benim bebeğim son 4-5 ay kala yani nerdeyse hamilelikte başından beri ters pozisyonda sırtı dönük olarak kaldı ve son ana kadar hiç bozmadı şeklini; doktorumuz hatta çok istikrarlı demişti ve sezeryan günü vermişti. O gün de baktı yine dönmemişti o şekilde sezeryan oldu. İnşallah sağlıkla alırsın kucağına canım; hiç stres yapma doğum şeklinden ziyade zamanında ve sağlıkla kucağına almaya odaklan senin için süreç daha kolay geçecektir.
senaninannesi_ papatyama aslında daha önce rahim ameliyatı olduğum için ameliyat istemiyorum bu yüzden korkuyorum hanımlar beni yargılıyor şuan anlamadım