Masalfatma bsrsl_2016 benim şuan 11+4 canım 3 ekim demişti doktor sezeryan olcağı için Allah sağlıkla versin hepimizin evlatlarını
bsrsl_2016 Ben geçen hafta pzt gtttim bidaha 15 nisanda gideceğim.. ama tarama falan için bişey demedi 13 haftalık olacağız o zamana kadar