Ylmz52 ilk zamanlar da ilişkiyi sakıncalı görüyorlar zaten canım benim ilk gebeliğim de öyle olmuştu 6 haftalıktım kaybettim sonradan canlanmadı kürtaj oldum ama moralini bozma bide hiç iş yapma o progestan mı ne dediğin hap hiç işe yaramıyor benim kanamamı durdurmamıştı sen kaç haftalıksın bu arada ?