feyzaaltunakyuz ilk doğumum medipol çamlıca hüsniye sedef biçözdü memnundum 6 sene oluyor doğum yapalı ama öyle numara vs vermedi yani. şimdi ikizlerimi doğurdum ümraniye santralde şükran akalın doktorumun adı kliniği var ama çok yüksek fiyatı yoktu ben giderken, çok çok memnundum ne zaman arasam açardı mesaj atsam cevap verirdi son haftalarım hep panik halindeydim sancım var sanıyodum gece bile olsa hemen hastahaneye yollardı beni gelirdi sağolsun. doğumumu medistatede yaptım medipolden bin kat daha memnun kaldım diyebilirim.