glr1991outlookcom 971,78 çıktı. Kaç haftalık hamileyim ki yarın ki doktor kontrolünde kese görünür mü
rumeyyurmom glr1991outlookcom kese genelde 1000 veya 1500 lerde gözükür ama haftası HCG den anlaşılmaz son adet tarihinden itibaren hesaplamanız lazım hayırlı olsun ❤️
Eboz glr1991outlookcom Geç dollennme değilse gozukur bence geç ise daha gozukmez benim 15000 olmasina rağmen 6 haftalık. İdi ustten goremedik alttan baktı geri
Saimenur glr1991outlookcom herkeste farklı ilerliyor canım süreç.Asagıda bırısı 15binde gorulmedı yazmıs.Ama Benım kese 1775 te ustelık karından görünmüştü.Allahın ıznıyle sağlıklı olsun surecın sağlıklı ilerlesın yeter🌸
Eboz glr1991outlookcom evet baktirmayin Ben o an tamam dedim baktı kalp atışını dineltmedi sağolsun iyiki duymadım o riskliymis zaten dinlemek Birde çok tutmadı hemen çekti geri Siz bekleyin ustten bakın
glr1991outlookcom Eboz bakalım yarın ilk kez doktor kontrolune gideceğim. Bir anda hayatımın merkezi gidişatı değişti