bingaling562 İlk 10 dakikada çıktı. Geçen ay döngümün 11.günü yumurtlamıştım t çizgisi çok daha koyuydu. Şu anda da döngümün 11. Günü ama emin olamadım bu sefer. Sol tarafımda kaşık ağrısı batma var yumurtlama ağrısına benziyor. Sizce?
bebegimle_ben bingaling562 evet digeriyle ayni koyulukta degil sanki canim ama ben olsam bugunu degerlendiririm garantie olsun diye yarin yine test yap paylas bakalim birlikte
nilruhu bingaling562 pike yakın yada pik olabilir. Bugünü boş geçmeyin. Sağlıkla nasip olsun inşallah 💖
bingaling562 Bugünü yine de değerlendirmeli miyim? Bu ayı kacırmak istemiyorum. Yarın daha silik çıkarsa çok üzülürüm
bingaling562 bebegimle_ben dimi bence de değerlendirmeliyim. Gün aşırı ilişki daha iyi diye ona göre yapmaya çalışıyordum ama iki gün üst üste olacak şimdi. Kısmet artık
bingaling562 bebegimle_ben Bugün de böyle çıktı? Şimdi ben acaba dün yumurtladım mı yumurtlamadım mı acaba?
bingaling562 bebegimle_ben dün kasık ağrısı batma falan da vardı bugün hiçbir şey yok daha rahatım. Bugün catlama mı oldu sizce
bebegimle_ben bingaling562 degerlendir canim yarin da atarsin bana duruma bakariz ama bugunu kacirma canim
deniz_y Pik günleri ve sonraki günolacak şekilde 2-3gün ilişki öneriliyor aslında bir gün ara vermenin sperm kalitesini iyileştirdiği gibi bir şey yok
bingaling562 deniz_y sperm kalitesi iyileşeceğinden değil de üst üste olunca kötüleşeceğinden korkuyorum 😅 yani sizce bugünü değerlendireyim mi değerlendirmeyeyim mi?
bebegimle_ben bingaling562 ca im dun pikti bugun yumurta catlamis esinle bugunu degerlendir hemen kacirma ve iliskiden sonra duz yat yada ayagini kaldir dus alma suyla yikama sabah dus al su sabun spermi kalitesini dusuruyor insallah guzel haberlerle