zeyn_ppp206 Arkadaşlar dogumdan sonra evde genel olarak kısa kol pijama takimi mi.yoksa uzun kollu mu tercih etmeliyim rahatlık açısından doğumuna 20 gün kaldı o zamana kadarda hava sıcak olur diye düşünüyorum
erkekannesi1_ zeyn_ppp206 sen kısa kollu uzun kolluyu boşver bi kaç tane önü düğmeli ince uzunkollulu pijama takımı al sadece emzirirken düğmeli çok işine yarar
annesioo zeyn_ppp206 kısa kollu genel tercihim ama sabahlığım da vardı çünkü lohusayken aniden terleme de geliyo üşüme de . iyiysem koşa kollu duruyordum üşüme gelince hemen sabahlık kurtarıcı oluyordu