ilknur3131 Cuma günü 21.70 Pazar günü 85.99 Salı günü 182.6 normal mi değerim En son adet tarihim 4 mart
-incivera umutetm benim 25 Şubat en son adet tarihim geçen pazartesi 23 tü dün kan verdim 118 olmuş Ama pazardan beri kahverengi akıntım var kasık ağrım da oluyor normal mi acaba
kumsalanne -incivera geçen hafta pazartesi 23 se dün daha fazla çıkması lazım üzmek istemem ama sizinki kimyasal gibi görünüyor doktora gittinizmi ? Kanama yerleşmede olabilir eğer kimyasal değilse düşük riskide olabilir doktora gitmende fayda var umarım gönlünce olur
umutetm -incivera kan tahlili ver yinede doktora görünmelisin bence Allahtan ümit kesilmez ama pek normal durmuyor
kumsalanne ilknur3131 2 günde bir öneriyolar ama veripde strest olma bence 2500 üzeri kese görünüyor. 1 hafta veya 10 güne görürsün inşallah. Haftaya doktora git