kbra1609 35+2de doktorum kanda ve idrarda şeker yükseldiğini söyledi idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik verdi dahiliyeye çık dedi ama şeker yüklemesinde 3 aylık şekerde bişey çıkmamıştı biraz tedirgin oldum başına gelen var mı ?