Ftma4 Betası 0 olup ta yükselen var mı Adetim düzensiz göğüs hassasiyeti karın ağrısı sağ kasık ağrısı hepsi var sabah beta verdim 0.800 çıktı gebelik yok biliyorum ama bir kaç gün sonra tekrarlasam mı
Ftmn123- Ftma4 Peki ya kaset test Roll ve frelly kaset test nasıl canım? Dün frelly kaset test yaptım da ilk 5 dakika da pozitif çıktı
Ftmn123- kayraninannesiiii Dünde gecikmenin 4. Günüydü akşam saatlerinde frelly kaset test yaptım oda pozitif çıktı ilk 5 dakika da ama canım belirtilrim yok daha yeni göğüslerimin ucunu ellyince acıyor ve ara ara adet sancısı gibi sancılar çekiyorum?
kayraninannesiiii Ftmn123- illa belirti olacak bişey yok ben oğlumda. Sadece baş ağrısı yaşamıştım hiç belirtim yoktu bence kan ver