Kızlar bir haftadır üşütmüşüm arada üksürüğüm oluyor doktor 2 hafta önce gün verdi yarın sezeryan olacam devlete acile gitim sadece serum yaptılar bide antibiyotik kulanıyorum bol bol evde bitki çayı da içiyorum acaba beni alırlarmı sezeryana yarın korkuyorumda gebeliğim riskli siprial la gebe kaldım bebeğimin eşinin altında ya gidersem erteleseler