Kızlar 2 martta kürtaj oldum bebeğin kalbi durduğu ve sağlıksız bir gebelik olduğu için.. sonrasında 26 gün sonra yani 29 martta ilk regl oldum ilk gün tam sökülemedi damla damla geldi ama 2 gündür yoğun şekilde kanamam devam ediyor.. bu durumu yaşayan var mı acaba normalde reglm bu kadar yoğun geçmediği için ister istemez tedirgin oldum😢