gamzzee01 Kızlar merhaba 18 şubatta Regl olmuştum en son normalde bebek tıp diliyle 5 haftalık sayılıyor ya o günden bu tarihe internette de araştırdım 5. Haftada kese görünürmüş ben cuma günü gittim kese görünmüyor dedi sizinki kaçıncı haftada gözükmüştü
baharsst gamzzee01 benimde 18 subat. 4+5 iken vajinal ile kese göründü. Muhtemelen geç döllenme. 6-7. Haftaya kadar vakit var. Endişe etme
gamzzee01 Selenay147 bu gün biraz çok iş yaptım bayram tatili dönüşü yordum kendimi galiba ay bir şey olmaz inşallah ya siz ev temizliği falan yapıyor musunuz
damlaylydn geç döllenme olmuştur muhtemelen 7 8 hafta arasında giderseniz kalp atışıyla birlikte duyarsınız inşAllah
damlaylydn gamzzee01 valla hiç içime sinmiyor ama malsef dikkat etmek için çok ağır iş yapmıyorum sil süpür sadece çoğunluğu eşim yapıyor ilk zamanlar çok önemli
ryhnccct Benim 4+3 te 1700 lerde beta iken gozukmemisti. 2 gun sonra 4+6 da hemen gordu. Doktor 2000 in altinda gorunmez demisti zaten. Karindan bakti bu arada ikisinde de