Kızlar benim 1 haftadır yalancı sancılarım var. 4 gün önce doktora gittim açılma da yok bebek dönmiş ama tam inmemişti de. Çatı dar sezeryan dedi. Sonra sancılarım hafiflemişti ama 3 gündür yine var. Bu gece de uyutmadı. Sabahın erken saatlerinden öğlene kadar baya sancı gelip gitti düzensiz ama sıktı. 9 10 gibi pembemsi akıntı geldi. 13.30 gibi de kırmızı akıntı geldi daha çok nişana benzettim ama anlamam ben sıvı değildi ama. Sonra sancılarım hala düzensiz devam etti bi kaç saat durdu. Şimdi de çok düzensiz yarım saatte falan geliyor. Hemen sezeryana alır diye gitmek istemedim ya. Napmalıyum yaşayan bilen var mı bu durumu