Ftmn123- Kızlar adet gecikmesinin ilk gününden beri testlerim hep silik pozitif çıktı, bugün de ade gecikmesinin 5. Günü ama hiç bir belirtim yok neden acaba göğüsler de şişme ve hiçbir şey yok?
Ftmn123- atabeyinannesii En son adet tarihim 28 Şubat’tı ve 28 günde bir adet oluyorum da ara ara adet sancısı gibi sancılar çekiyorum okadar.
Ftmn123- atabeyinannesii Adet gecikmesinin ilk günü Miratech erken gebelik testi yaptım ilk 3 dakikada pozitif çıktı kaset testlerde silik pozitif dün akşam yine freely gebelik testi kaset testi yaptım oda ilk 5 dakika da çıktı belirtilerinlm Yok ilk
ebruliibn Benim de son adet 28 Şubat iki kere test yaptım pozitifti bence silik de olsa kan vermen lazım bende yarın vereceğim
Ftmn123- ebruliibn Ya Miratech erken gebelik testi pozitif,kaset testlerim de silik pozitif ilk 5 dakika da
atabeyinannesii Ftmn123- hamilesin o halde belirti olması çok önemli değil genel de insanlarda belirti olup negatif çıkar , umarım böyle hafif geçer hep .
Ftmn123- ebruliibn Benimde ilk günü gecikmede Miratech erken gebelik testi pozitif çıktı ikisinde kırmızı ilk günü seninkinin markası neydi?