25 günlük olduk bile hanımlar buraya yazmaya mecbur hissettim kendimi çünkü en ufak bişeyde buradan çok yardım almıştım şimdi sıra su gibi geçen doğumumda 😍39+3 de doktor kontrolüm sonunda 2 cm açıklığım olduğu bebeğin baskı yaptığını söyleyip yatış istemişti ben de kabul etmemiştim. Eve geldim o gece hiç uyumadım ağrı sancı yok ama baskı çok vardı. Sürekli squat yaptım evde. Annemi çağırdım sahurumuzu yaptık. 4 yaşında bir oğlum daha var onu bırakacak kimsem olmadığı için anneme dedimki anne sahurdan sonra uyuyalım dinlenelim hem bende doğum olursa güç toplamam lazım çocuğumda bizimle gelir sabahta kalkıp doktora gideriz dedim. Kendi doktorum yoktu devlette doğum yaptığım için hangi doktor varsa ona sabah sıra verdiler. Çatı muanesi yaptı 4 cm açıklık var dedi yatış verdi. 9.10 geçe yatış yaptım 9.30 ta suni sancı takıldı hemen ağrım geldi annem eşim çocuğum hep yanımdaydı o ayrı bir mutluluk😍 rabbim herkesi iyi insanla karşılaştırsın ilk doğumdaki görmüş olduğum hayvanca muameleyi bu sefer görmedim ebem her an yanımdaydı elimi tuttu sürekli beni destekledi allah razı olsun ondan 😍sancımın bir kısmını yatarak geçirdim. Suyumu patlattı aniden açıklığım gelişti artık ıkınma ihtiyacım geldi dedim annemi herkesi dışarı alırmısınız dedim ebeye. Doktoru çağırın dediler 11.30 ta kollarımdaydı bebeğim doktor geldiğinde ben çoktan doğurmuştum. Hemen kollarıma verdiler dokundum ona öptüm bebeğimi🐣😘Rabbime şükürler olsun su gibiydi allahım herkese böyle doğum nasip etsin kesiyim olmadı bu doğumda hafif bir deforme vardı onu saolsun güzel ebem halletti çok dualar ettim doğumda sure açtım Meryem ana otunu kullandım sabırlı olun hanımlar bağırmadan sakince yönettim sürecimi sonunda bebeğime kavuştum 9 ay boyunca isim bulamamıştık bebeğimi gördüm dilimden döküldü adı Deniz Ali oldu iyiki oldun bebeğim💙😍