Glsmrt eşin sadece benek için değil senin için de korkmuş kuzum, üzülme. Erkekler bizim gibi değil gerginliklerini saklayarak destek olmayı bilmiyorlar. Doktorun en doğrusunu bilir. Normal yapabilirsin derse normali denersin, olmazsa zatrn yapcak bişe yok sezeryan olursun. Önemli olan senin ve bebeğin sağlığı doğumun şekli değil