sebnem__ 17 haftalık gebelikte vajina içinde sızı gibi bi ağrı olması arada bir iğne batması gibi ağrı yaşayan var mı normal bir durum mu
annebebeka sebnem__ rahim yukarıya çıkmaya hazirlaniyordur büyük ihtimalle o yüzdendir, rahim çıkarken kasların kasılır iğne batması gibi olan şeyde oymuş, zaten bu haftadan sonra karnın yavaş yavaş belirginleşmeye başlar