1 yıl kendimiz denedik ama sık sık değil bir kimyasal gebelik oldu 2. Yıl hormon başladık 2-3 kere yumurta sayısı fazla olunca iptal ettik. 2 çatlatma 2 aşılama denedik olmadı. AMH 3.12 çıktı diğer hormonlarımda çok normal sadece çikolata kisti problemim var eşimde de bir sorun yok totalde baktığımda 1-1.5 yıl aktif denememiz oldu doktor tüp bebek düşünebilirsin dedi sizce ne yapmalıyım