Bende geçen yaz kızım tam 2.5 yaşındayken başlamıştım. İlk 3 gün özellikle çok sabırlı olmanız gerekiyor. İlk bi hafta mesela atıyorum 10 kere tuvalete geldiyse yarısını tuvalete yarısını altına kaçırdı ya söylemedi ya da yetişemedi. Ama ben her 15-20 dakikada bir soruyorum annem çişin kakan var mı diye. Bide kukulinin tuvalet eğitimi şarkısı etkili oldu bizde sürekli izliyodu. Kakasını görünce ilk korktu ama by by demeyi öğrettim korkması geçti sonra alıştı. Geceleri de bez baglamadım dışarı çıkarken de bez baglamadım kafası karışmasın diye ilk 10 gün misafirliğe gitmedik yakın yerlere parka falan gittik parkta altına kaçırdığı oldu. Tamamen öğrenmesi 20 günü buldu. 2 tane lazımlığı vardı biri klozet şeklindeydi ikisinden de korkunca normal alaturka tuvalete götürdüm onla alıştı 🌸 bu süreçte halıların kirlenmesinden vs çekinmeyin bağırmayın ters tepebilir.