Ben doktorumun önerisi ile trabzon merkezde radyoloji doktoru Tuğba Eldeş’e gitmiştim.Kendi kliniği var. Çok memnun kaldım, ayrıntılı güzelce baktı anlattı, 1 saat kadar sürmüştü. Raporu da özenliydi. Bir de bebeğin görüntülerini dijital olarak hem fotoğraf hem kısa videolar olarak size iletiyorlar mail üzerinden. Baskı olarak da veriyor tabiki renkli görüntüsünü.