Kızlar 23 martta gittiğimde kese gormustu 3.5 mm di. 10 gun sonra çağırmıştı. Bugun kalp atışı icin gittik ama 3 kese gördü. 1. Kese de embriyoyu gordu 4mm , kese ise 18 mm olmus. İkinci kesede 18 mm ama embriyoyu gormedi. Üçüncü kese diger keselere oranla cok kucuk. 10 gun sonra çağırdı. Vajinal ile baktı. Böyle bir durum yaşayan var mi