Kızlar merhaba sabah 8 de birden bıçak saplanması gibi ağrı girdi belimden karnıma neyse geçti uyumuşum çocukları okula hazırlarken birden aqdet ağrısı fibi ağrım oldu terletti ama sırtımdan su boşakdı sanki sonra geçmeye başladı ama uzun sürdü 34 haftalığım bu arada. Üç güne yakındır ishal gibiyim tam ishal de değil ama sık tuvalete çıkıyorum . Şuan adet ağrısı kesildi ama kasılma yoğunlaştı bunlar gerçek doğum belirtileri mi iki gebelikte hiç yaşamadım bu üçüncü ge haftamız küçük su yada nisan vs yok