hastanede kan verdim ve hamile olduğumu öğrendim ,bebek önce sağlıklı olsun tabi ki ama yinede bebeğin burçunu merak ediyorum 7 mart tarihinde son adet oldum. Ozaman kesinlikle yay burcu mu olacak ? kız kardeşim sebepsiz yerde 7 aylık hamileyken nişanı geldi ve hastaneye gidip hemen sezryen oldu. Sizçe bende mi 7 ayda doğuracağım? Bebeğin burçu hesaplamak imkanım var mı?