Mother ben zaten korkmuyordum ki doktora ben sordum hatta ne zaman olacak çatı muayenesi die ben yapmıyorum dedi peki dedim ben ilk evlendiğim zaman smir testi için çatala çıktım onu yaptırdıysam bu zaten bişey değildir buna Emin’im Buda benim şansım demekki :) nasip böyleymiş . Sezeryan hiç düşünmüyorum çocukta terslik olmadığı sürece sezeryan da kaç deri altı kesik yeniliyorda burada bi kesik atılacak die sezeryan tercih edenin aklıma şaşarım :)
Tercihler fikirler kime ne yazıldıysa o yaşansın en kolayı ile diyelim