Kızlar, 27. Haftama girdim. Bebeğim hep aşağıda duruyor ve genelde makat geliş pozisyonunda. Bu sebeple de sürekli ağrım oluyor , kasıklarım ağrıyor. Ve ayakta olsam yürüsem ağrım artıyor. Doktor, pozisyonu daha döner değişir diyor ancak bi değişiklik yok.
Benimle aynı durumu yaşayanlar varsa doktorlarınız neler önerdi? Ya da sizler nasıl çözümler buldunuz?