tinymiracle1 nevin34 bende vinalac kullanıyorum.ilk hamileliğim daha önce multivitamin kullanmadım o yüzden iyi- kötü diyemiyorum
tinymiracle1 nevin34 hmm benim 6ay önce düşüğüm var o sırada folik asit kullanmıştım belki değerlerim iyi çıkmıştır. Senin de iyidir belki. Burada vinalac kullanan pek denk gelmedim