evrem07 Kızlar merhaba, 4 haftalık hamileyim. Doktorum yarın kontrol için çağırdı ama vajinal muayene yapacağını söyledi. Bende vajinalden korkuyorum düşük tehlikesi felan olursa diye. Sizce biraz daha bekleyim mi?
Susambebis evrem07 canım ağrın sızın var mı ya? Bende şuan 4+2 görünüyorum ama kasık ağrım var. Doktor için bi 10 gün bekleyeyim dedim ama
baharsst evrem07 vajinal ile keseyi gordu doktorum. 30 yillik Doktor ve zararlı olsa yapmazdı. Ki cok Doktor dinledim vajinal ile muayene de sıkıntı problem yoktur diyor. Zaten bebek uzakta oluyormuş.
gizemli00 evrem07 ya öyle bişey olsa sizce doktor alttan bakar mı ya bende 28.7 yle öğrendim kızımı bir hafta sonra gittiğimde 5 haftalikdi karnimdan göremedi mecbur kimyasal mi yoksa normal gebelik mi diye tanı koyulması gerekiyordu bir nevi alttan bakacam dedi bende tamam dedim yani
Zehrailly evrem07 Vajinal muayene düşük yaptırmaz alakası yok. Ve bence her kontrolde hem alttan hem de üstten kontrol edilmesi çok önemli benim doktorum öyle yapıyor her seferinde önce alt sonra üstten bakıyor aklımızda da herhangi bir soru işareti kalmamış oluyor.
aslmoms Ben geç döllenme sebebiyle gittim. Henüz kalp yoktu endişeleniyordum. Dr isterseniz vajinal bakın dedim endişeden. Gerek yok bekleyelim dedi. Hiç vajinal olmadım yani.
evrem07 aslmoms benimde tedaviyle oldu sürekli vajinal muayene den yıldım Vala ondan birazda hem korku hemde istemiyorum ama merakta ediyorum 🫠
evrem07 Susambebis evet son regl tarihim 2 Mart şuan regl sancısı çekiyorum. açıkçası benim bir aydır döllenmeydi yerleşmeydi hep ağrım vardı. Umarım böyle ilerlemez
evrem07 baharsst teşekkür ederim cevabınız için aynen doktoruma bende güveniyorum ama alttan muayene biraz irite ediyor. Biraz da korkuyorum
evrem07 gizemli00 siz neden gerildiniz☺️ benim 2. Doğumum olacak doktoruma güveniyorum. Sadece 2. Bebeğim zor oldu bundan dolayı korkuyorum sadece
gkc990_ @evrem07 bende vajinal muayene oldum 12 haftalıktım sanırım enfeksiyon için bakmişti çok şükür ağrım sancım kanama olmadı
gizemli00 evrem07 hayır yani düşünceniz saçma bende korkuyorum her insan korkar endişelenir ama öyle bişey olsa doktor zaten bakmaz
gkc990_ @evrem07 rahim ağzı kısalığına da baktı enfeksiyonum çok fazlaydı tedaviyle geçmezse idrar kültürü isteyecektı
evrem07 gkc990_ anladım canım geçmiş olsun ❤️ daha iyisindir umarım. Bende merak ediyorum. Bide ikiz ihtimali var bir hafta daha bekleyemem 🙊
gizemli00 evrem07 post açiyorsaniz eğer ki her yoruma açık olacaksınız kaldiramiyorsanizda açmayın post Allah Allah
evrem07 gizemli00 üstteki insanlar üsluplu şekilde yardımcı olmaya çalışmış burası yargı dağıtmak için değil. En azından benim postum onun için değil. Uzaklaş.