sevimnurdemirci Ben şuan 6+1 deyim. Kime sorsam bulantım var falan diyor ama bende hiçbir belirti yok bu normal mi?
1cey sevimnurdemirci normal, ilk gebeliğimde bende anlamadım belirtim çok azdı. İkinci gebelikte 4-5 haftalıkken belirtilerim başlamıştı
betegemenbur sevimnurdemirci 7. Haftada başlamıştı benim bulantılarım. Tadını çıkarın bence yoksa bulantılar hayatı zehir ediyor
neslihanttk sevimnurdemirci bacım hiç belirtim olmadı ne kusma ne başka bişi sadece açken midem bulanıyodu o kadar😅 dert etme en güzeli herkes buna özeniyo
feyzaaltunakyuz sevimnurdemirci bende o zamanlar diyordum bulantım yok neden acaba diye 8 e girer girmez başladı o yüzden çok da merak etmeyin insallah bulantınız olmaz
Aylinatm sevimnurdemirci bende böyle bir post açmıştım zamanında ve hamileliğimde bulantı vs hiç yaşamadım. Sadece bir iki hazımsızşık oldu o da daha ileri haftalarda. Herşey yolundadır inşallh merak etme
annebebeka sevimnurdemirci bende hiç belirti yaşamamıştım sadece çöp kokusuna tahammül edemiyordum şuan sağlıklı ilerliyoruz 5,5 aylik olduk🥲
Nidaanur sevimnurdemirci sizin gibi olmak isteyen çok kişi vardır eminim. Dua edin böyle devam etsin. Hafta olarak çok erken çok normal.