Kızlar 24+2yim neredeyse 10 gün olacak grip oldum bayramdan beri. Sinüslerimde dolmuş ağrı yapıyor başıma. Doktor antibiyotik vermeme de ısrarlı. Parol verip gönderiyo. 15 güne toprlıyo zatennherkes çabuk iyileşmiyo dedi.3gündür de şiddetli öksürük başladı uyku uyuyamıyorum resmen.ıhlamur bal limon ne varsa yaptım.yok banamısın demiyor. Balgamlı öksürük nasıl geçer pastil falan alıyorum, artık karnım acıyor öksürürken. Varmı çözümü olan??