mervea211 Devlet hastanesine ikili tarama testine gittim ben sormadan cinsiyet söyledi %80 dediii hadi siz de bakın bakalım
winniandfriends mervea211 kız bence benim de 12. haftamda bu şekildeydi doktor kız tahmininde bulundu ve bence de kız gibi duruyor
mervea211 bensuunsal eveeett doktor da öyle dedi çok kesin kız dedi ben gerçekten mini diyince yani şimdi kesin demiyim de %80 kız gibi dedi sen nerden anladın canım 😍
mervea211 kevseracer valla bi tane de oğlum var ona hamileyken 16. Haftaya kadar özel bile cinsiyet tahmini yapmadı bunda ben sormadan devlet kız dedi çok şaşırdım ben de kızım olsun istiyorum zaten 😍
mervea211 winniandfriends yaaa değişmez inşallah çok hevesleniyorum isimler düşünüyorum korkuyorum 😂😂😍
ARYa143 Orda görünen bazı şeyler pipi gibi durabilir lakin kız da çıkabilir 😂 benim kızımın bi usg fotosu vardı kime göstersen erkek der öyle söyleyim😂 o bakımdan ben çok güvenemiyorum, kız diyorum☝😂
ARYa143 ozlemgr kuzum inan hiçç anlamam tahmin işlerinden 🙈 kafasını kızımınkine benzettim kız deyim bari 🤭🤣🤣