ebrncet üstünde yazan kiloya aldanmayin bebelerim prematüre ve o bezler gerçekten çok aşırı minik oluyor bebisi sıkar çok aglar kakası sürekli tasar yani 2 kiloyken 1 numara bez kullanmaya başladım diyeyim size bence ya götürüp bir hastaneye hediye edin yada iade edin