merve5806 ilk bebeğimde bana da amniyotik bant var dediler baya bir tedirgin etmişlerdi, perinatolojiye gittim hiçbir şey yok, kordon bağını bant sanmislardr dedi. Öyle içimiz rahatladı çok şükür kızım iyi. Devlette perinatoloji varsa git görün yoksa imkanına göre özelden perinatoloji bul git kafan rahat eder.