Ayznz öncelikle Allah yardımcın olsun arkadaşım. Benim ilk başlarda yoktu bulantım sonra 11.Hafta bir bulantı başladı ki mutfağın yolunu unuttum resmen 3 haftadır. Bulantı işi çok kişisel bişey. Daha önce çok post açıldı açıp incele istersen kimisinin 3. Ay dolar dolmaz bıçak gibi kesilmiş kimisi benim gibi bitmesi gereken haftalarda başlamış kimisi son aya kadar hiç bulantı çekmemiş kimisi de 9 ay bulantı çekmiş. O yüzden kimsenin tecrübesi sana uymaz. Ama genel olarak 3. Ayı doldurunca geçiyormuş bulantı doktorlar öyle diyor. Annenin yanındaysan çok iyi keşke benim de öyle bi şansım olsaydı. Hiçbişey olmasa bile varlığı destek olur sana