Meraba kızlar benimle aynı durumu yaşayıp değeri yükselen var mı acaba, 4 ay önce 13 haftalık bebeğimin kalbi durması nedeniyle kürtaj oldum,şimdi ise son adet tarihim 22 subat, henüz adet olmadım geçen hafta kan verdim 1.2 çıktı aradan bir hafta geçti tekrar kan verdim bugün aldım sonucu 2.30 çıktı, iki gündür de adetim geçiyor, bu durumu yaşayan varmı daha önce yükselir mi acaba değerler