gamzz06 Kizcelerim 🥹 plesanta aşağıdaydi Allah’a şükür yukarı çıkmış normal gebeliğe yönlendirdiler. Sezeryan doğum yapicam Bilkent şehir hastanesinde normal doğumda ki doktorlar sezeryana girebiliyormu ona göre doktor önerir misiniz