Şuan sağlıklı ilerliyor kese görürüm veya görmem orası ALLAHIN TAKDİRİ ama isteyen herkese Rabbim tez vakite nasip etsin uzun olacak ama ümit olsun isteyenlere
6 yıllık evliyim hiç korunmadım hep denedim 1 dış gebelik geçirdim düşük yaptırıldıktan sonra 3 yıl hiç olmadı tutmadı bile tedavi aşılama çatlama va vs olmadı sonra 3 yıl sonra kaldım o da dış gebelik oldu ve malesef sağ tüpüm alındı ondan sonra hiç korunmadım hemen kaldım kimyasal oldu sonra bir daha korunmadım o da kimyasal sonrası tekrar kaldım kesem bozuldu kürtaj oldum sonra dememize rağmen 1 yıl hiç olmadı artık yoruldum dedim son bu gittim hacımat yaptırdım ovulasyon aldım yumurtlama ve çatlama dışında hiç birliktelik olmadı ilişkiden sonra ayaklarımı diktim hep.
Sıfır belirti düzensiz regl oluyorum olmadım diye test yaptım pozitif çok şükür 2 günde bir kan düzenli artış fikir olsun hacımatın faydasının olduğunu düşünüyorum çünkü bu kesem bozulduğunda da hacımat yaptırdığım ay kalmıştım