ozleemtanis Merhaba 7 haftalık hamileyim Bayram haftası cumartesi günü benimde kahverengi lekelenme
Oldu ve hemen acile gittim acil o kadar kötü ki bir daha olsa gitmem bayramdan dolayı doktor yerine ebe vardı şikayetimi söyleyince işte çatala geçin bakalım dedi bende istemediğimi söyledim karından bakılmasını istedim ters konuştu yok çataldan bakmamı istemiyorsanız imza atın yapabileceğim bir şey yok dedi imza atıp çıkmak istedim sonra dedi karından bakalım baktı ve keseyi gördü içeride bebek de vardı önceki kontrolümde şimdi işte bir şey göremiyorum vajinadan baksam herşey netleşir dedi çok ısrar etti gene kabul etmedim bana ne ilaç verdi nede kan uyuşmazlık testi yaptırdı öyle gönderdi sonra hemen randevu buldum hafta başına kadın doğuma gittim doktor direk karından baktı herşey yerli yerinde kan uyuşmazlığı testi yaptı sonuç çıkınca iğne yaptırdı son olarak da progestan yazdı şuan ve bana acile gitmişsin test ve ilaç vermediler mi dedi bende ilgilenmediler dedim
Şuan tam 1 hafta oldu ilacı fitil olarak kullandım lekelenme yok bitti gibi ama yarın doktor kontrolüm var inşallah bir şey yoktur