BurcinK_ evet serdar nemliye bende gittim cihazdan çektirmişti, şuan nermin cansu uçkan’a gidiyorum. yeni gelmişş 3. gidişim olacak pazartesi nasipse.. çok iyi bi doktor ulttason fotoğrafı vermiyor makinasından dolayı, cihazdan çekmeyi daha sormadım. pazartesi sormyı düşünüyorum :))) ilgili bi doktor olduiu için onla devam edeceğim inşallah🌸