Mrvll amin canım inşallah 🙏 💗 bende çok doktor değiştirme taraftarı değilim iknci gebelik ve 1. doğumumu yaşam hastanesinde yaptım. ister istemez kontrol zamnlarımda istedğim doktora randevu bulamıyorum.
daha hamileliğiminde çok başındayım memnun kalacağım bir doktor olursa illaki onunla ilerleyeceğim tüm süreçte bakalım allah yardımcımız olsun💗