pasalarim50_ 21 aylık iştah yok hiç hep böyleydi kan şurubu içiyo kansızlık var 6 aydır içiyo doktor verdı iştahı açan şurup vitamin var mı lütfen
myangelson pasalarim50_ şurup veya vitamin bilmiyorum da her sabah aç karınla keçiboynuzu pekmezi iyi oluyor iştah için ben oğluma vermeye başladığımdan beri biraz düzeldi iştahı. Bir hasta oldu iştahı gitmişti düzelince de yerine gelmedi pekmeze başladım bende
Nidaanur pasalarim50_ apideva üzüm çekirdeği ekstresi öneririm. Hem kan için hemde mükemmel iştah açıyor. 18 aylık oğlum sürekli mama dıyerek geziyor artık şükür 😌