Glsnarstrn İyi akşamlar arkadaşlar 26+1 haftalığız.bir süredir genital bölgemde farklılıj vardı et beni gibi bugün dr a gittim siğil dedi dışardakileri yaktı içerdede var doğumdan sonra tedavi edeceğiz orayı dedi.normal doğum olamaz diye rapor verdi.siğil ile ilgili bilgisi olan varmı?doğuma 3 ay var ortalama olarak.o zamana kadar iç bölgede çoğalma veya bişey olurmu?dr ilaç içemezsin mecbur bekleyeceksin dedi
NeverTooLate Glsnarstrn dış bölgede olunca hamilelikte yakılıyor mu nasıl bir işlemdi acısı ve süresi nasıldı
Glsnarstrn NeverTooLate yakılıyormuş canm.sprey gibi birşeydi söylemişti ismini ama unuttum.bir süre sıkıyor oraya biraz yakıyor acıtıp.hamilelikte zararı yokmuş dış bölgeye yapılmasının