Merhaba kızlar. Şu süreç bitecek sağlıkla vakitlice kucağımiza alacağız inşallah bebeklerimizi. Yine Bir ay önceki mesele. Bir ay önce de bebek geride geliyordu. Düzeldi demişti doktor. Şimdi yine geriden geliyor. 1 hafta. Bacak baş gayet iyi haftasından ileride hatta. Ama karnı geriden geliyor. Yemek yiyeyim desem gebelik şekeri var. Diyetle devam ediyorum yoğurt ceviz fındık süt et tavuk yumurta her gün yiyorum daha ne yapacağım ben şaşırdım kaldım gerçekten. Bir de sürekli sen bu bebeği besleyemiyorsun diye laf duyuyorum çevremden. Bebek büyümez bebek küçük kalır bilmem ne. Şimdi derdimi birine anlatıp dua edin desem yine aynı masalı okuyacaklar bana. Bunları yapan da en yakınlarım yani. Neyse. Yapay zeka senin beslenmenle alakalı değil minyon olacak diyor. Doktor kan akımına da baktı. Normal dedi. Burada bahsetmiştim doktorum başka ile gitti doktor değiştirdim. Önceki doktorum da bir hafta geri haftaya bakalım böyle okursa kan sulandirici başlayalım demişti. Bir sonraki hafta düzeldi başlamadı. Bh doktor da yapısal olabilir dedi üç hafta sonra çağırdı. Bir yandan bu bir yandan şeker bir yandan rahim ağzı kısalığı. Yani çok şükür diyorum ama en azından bebek geride olmasaydı iyiydi. Nasıl yapacağım nasıl kilo alacak ya da bir şeyi mi var kan sulandirici mi gerekiyor bilmiyorum. Başım ağrıyor artık.