Gamze88 Kocaer Benim de oluyor 27.haftam bitmek üzere,bebeğim baş aşagı duruyormuş 🥰rahme baskı yapıyormuş başı,haliyle büyümeye devam ediyor,normal dedi dr,yürümekte bile bazen çok zorlanıyorum dedim normal dedi bana,inşh sende de normal bi durumdur cnm
Asena_ Kocaer bu kasılma sertleşme olayını hafife almayın lütfen haftanız daha bunun için erken çünkü. Korkma bir şey olmaz bebek büyüyor diyenleri de anlamıyorum zaten bebeğin büyümesiyle sertleşmenin alakası yok. Aynı şikayetle 26.haftada gittim rahim ağzı kısalması olduğunu öğrendim. Sizi korkutmakta istemem ama bir an önce gidin öyleyse bile önlem alınır. İnşallah anormal bir durum yoktur tabi 🙏🏻
Betulgngrmz Kızlar ben 36 haftalik hamileyim ve normalde karnim sertti ama bugun karnim yumusak ve bebegim coook az hareket ediyo ustelik harwket edince yuruyunce falan kasiklarima bicak saplaniyo gibi agriyo napmam gerekiyo endiselenmelimiyim🤔