Canm onemli olan ozel yada devlet degl oncelikle iyi bi doktor birde hastane iyi olmali yeni dogan yogum bakim vs olnasi lazim bn tup bebek tedavisiyle hamile kaldim belli zmna kadar ozelde devam edip sonra devlette dogum yapicaktim bnm sansima devlette iyi doktor bulamadım hmcok ilgisizlerdi birde bni kabul etmediler ilk bastan hangi hastane konturolundaysan oraya git dediler oyle bsy demeye haklari yoktu ama bn zaten devlette iyi dr bulamadigim icin kendi tup bebek doktorumda devam ettim ozelde dogum yaptim cok şükür cok memun kaldim