her doğum kendine özeldir. Ben seçmek istemem. Ama karşılaştırmam gerekirse ;
Sezeryan ağrısı 40 gün çektim. Normal doğum yapanlar yürüyerek çıktılar. Genel anestezi sebebiyle bebeği kabul etmekte zorlandım. yaramın izi hiç geçmedi. Alt göbek kaldı.
Bana sorulsa ben normal derim. Ama sezeryan oldu diyede yıpratmam kendimi