Merhaba kızlar. 21 Mart yumurtlama günümdü ağrı ve akıntıdan anlıyorum. Ama 19 Martts ilişki oldu en son yumurtlama gününü malesef kaçırdık. Umarım tutmuştur. Dpo8 de ağzıma metalik bir tat geldi iki kere
Göğüslerim dpo2 den beri ağrıyor dolgun bir sekilde
Bugün de midem de değişik bir his var bulanıyor gibi ama bulanmiyor gibi de bir rahatsızlık
Ağustosta kimyasal gebelik geçirdim onda da böyle olmuştum. Ama tekrar negatif görmekten korkuyorum 🥺 dpo 10 da test yapan var mı hiç