bebegimle_ben birumut_ bence degil canim ben garantie icin 6 test yapmistim farkli canim sende yap baska test al kadet test vs sonra kan ver yoksa uzulmeni istemem once testle tekrarla canim insallah guzel haberdir bende sevinirim
birumut_ Kızlar valla dayanamadım aynı marka 1 tane daha testim vardı 1 saatlik idrarla yapayım dedim 2 dakikada bundan biraz daha silik çizgi çıktı yanlış veya yalancı olsaydı çıkmazdı dimi ?
birumut_ trp hayır yani biliyorum idrar seyrekleltikçe çizgi daha da silikleşiyor da hani başta yalancı pozitif verse 2. Testte az beklemiş idrar ile çıkmazdı herhalde
trp Benimde senin gibi geçen ay kimyasal oldu seni anlıyorum ama sakin ol ilk testinde belirgin ikincide çıkmazdı Bencede yarın sabah tekrarla aynı markayla awox gelene kadar
birumut_ svdbstn Perşembe kan vereceğim randevu aldım Asm ye yarın gene yapayım bakayım yalan mı gerçek mi 😂