mrvmitawa canım doktordan çıktım şimdi. Benimde mide yanmam vardı, özellikle akşamları oluyor. Gaviscon şurup verdi, günde en fazla iki ölçek kullanabilirsin dedi. Hatta 3 şişe yazdı 😊renie tablette kullanabilirsin dedi. Ama burada okumuştum, soguk süt iyi geliyormuş bazılarına.